2011. augusztus 2., kedd

Egy bizonysag forma

A kirandulo csoport tagjai kozzul valaki ilyen formaba probalja elmondani mit jelentett neki ez a kirandulas.Ma kaptam tole es nagyon orultem neki mert aki tudja kirol van szo ,az Halas az Urnak hogy jol erezte magat koztunk es imatkozunk tovabba is erte,hogy igaz baratokra es testverekre leljen bennunk!

Nincs sátram, nem vagyok túrista és nem hordok régi fényképezőgépet.
A világ egyik legszebb és legnehezebb énekeit dúdolom, s rajtam kívűl még több millióan értik, hogy mire gondolok amikor azt mondom, hogy Sonkolyos.
A családnevem megelőzi a keresztnevemet és utálom ha az emberek összekeverik Sonkolyost Fekete erdővel!
Büszkén gondolok a függőhídra a nagy barlangokra, a magas hegyekre.
Szeretem a sok játékot a reggeli és esteli áhitatot a különböző énekeket itt élek Románia csücskében.
Fahordásban igenis mi vagyunk a királyok és igenis nálunk vannak a legmeghittebb pillanatok! Sonkolyos én így szeretlek!

4 megjegyzés:

Szticsu írta...

gratula a költönek vagy ironak ....várjuk a további müveidet....

Leonóra (nevem jelentése: Isten az én világosságom!) írta...

tényleg nagyon jó...felfedhetné a kilétét aki ilyet tud

Meli írta...

Érte már megérte elmenni a többieknek is...

elena marin-alexe írta...

Ascult melodia din videoclip si parca simt ca zbor , desi nu inteleg cuvintele.
O zi binecuvantata sa ai Aniko draga!